Gå til innhold

Hva ville dere ha gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker litt på de trådene som har vært her de siste dagene anngående HB.

Jeg har ikke sjekket HB siden begynnelsen av juni. Da var den ca 15. Husker ikke helt, og sitter på jobb, men vet den var høy.

HB skal visst ikke sjekkes før uke 28 eller noe. Jeg er i uke 21 nå.

Tordag om en uke skal jeg ut å fly til Portugal. Litt usikker på hvor lang tid flyturen er, men tipper mellom 3,5- 4,5 timer. ( Lander i Porto)

Vet at jordmor er på kontoret sitt i dag. Burde jeg ringt å spurt om å få sjekket HB? eller er det ikke så viktig?

På de to forrige svangerskapene min fikk jeg svangerskapsforgiftning på slutten, så jeg har all grunn til å tro at jeg får det denne gangen også. Blodtrykket mitt har vært normalt til nå, men har ikke blitt sjekket på 4 uker.

Er det litt hysteri å ring jordmor eller ikke?

Hva ville dere ha gjort?

Føler meg i fin form.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

siden du skal ut å reise, ville jeg kansje tatt en tur innom jm, så er du på den sikre sia!

Skrevet

Skader ikke å få det sjekket. Så får du ro i sjelen og kan nyte ferien. :) Hvis noen synes du er hysterisk for å ville sjekke at alt er ok før avreise, så får de vel bare synes det.

Viktigste er at gutten har det fint, og at mor er rolig og glad.

:)

Skrevet

Hmm.. Fint om det hadde vært ferie. Jeg må ned i forbindelse med jobben. Så det blir bare for et par dager, så er det hjem igjen. Mye reising på få dager.

Kanskje jeg bør ringe.....

Skrevet

Jobb ja...

Satt her og ble kjempe misunnelig på en tur til syden og slippe unna regnet. ;)

Synes godt du kan ringe, og så får du ha en god tur selv om det er med jobben!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...