Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 jeg er bekymret om barnet i magen er OK. sliter litt med angst og depresjoner å vil ikke at noe skal skje den lille. Bør jeg ta den ene telefonen å ringe for å høre om jeg kan komme inn? sukk.. vil jo ikke oppta legens tid hvis det ikke er noe galt :o/
Gjest Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 ring legen, det er det eneste som hjelper når man får sånne tanker lykke til )))
Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg syns du bør ringe. det er ikke noe koselig å gå å bekymre seg. Bedre å ringe en gang før mye enn for lite. De er der for en grunn : for å hjelpe deg. så jeg syns du skal ringe legen jeg. lykke til. Krysser fingrene for at barnet i magen har det bra!
Gjest Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 takker.. fastlegen min var borte i dag (typisk:...:/ ) men hun skulle få ei annen kvinnelig lege til å ringe meg mellom halv ett og ett. muligens jeg får ultralyd slik at de kan sjekke at alt er ok.. er helt gåen av å bekymre meg :/
Gjest Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 hadde det sånn når jeg gikk med croft i magen også, ringte legen ukentlig, og kunne heldigvis komme når jeg følte for det. tok ikke ultralyd, men brukte sånn hjertelyd måler og det hjalp meg mye. men nå kjenner min lege til alle "greiene" mine, så jeg var heldig sånn tror ikke jeg ville blitt noe annerledes om jeg skulle bli gravid igjen, angst og depresjoner har desverre en tendens til å blusse opp igjen da.. men men, du klarer deg gjennom det og ikke vær redd for å søke hjelpe hos legen, det er jo jobben deres å berolige og hjelpe )))) stoooooooooor klem til deg !!
Gjest Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 stoooooooooooooooooooooor klem tilbake ) jeg er ikke så langt på vei at de kan sjekke hjertet (8 uker på vei) så det må vel bli en UL. Men takk for beroligende ord fastlegen min vet om mine "problemer" men hun kontordama sa at hun ikke var tilstedet men hvis jeg trengte noen beroligende ord så skulle hun få ei anna lege til å ringe meg. Fantastisk service på legesenteret jeg går på nå Så jeg er litt roligere nå ) takk for støtten WhiteLily ;o) ;o)
Gjest Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 bare hyggelig å kunne dele ut litt klemmer og forståelse når man faktisk kan forstå )))
Kamomille Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Var jeg deg ville jeg ringt jordmor. de har ofte bedre tid enn legene..... Be om å bli henvist til en jordmor med etterutdannelse i psykiatri. Jeg gikk til samtaler hos en slik jordmor sist, og det var helt topp. Jordmødre kan også henvise deg til UL og de har ofte bedre kontakt med jordmødrene og legen som jobber på gynpol enn det valige fastleger har.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå