Gå til innhold

Dere som har barn fra før:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gråt mannen deres av glede da barna ble født? Mulig dere synes jeg er litt "teit" nå, men mannen min har et barn fra før og det er litt vanskelig at han har gått gjennom det før når det er min første gang. Han sier det blir mer spesielt denne gangen da, fordi nå ønsker han det, og jeg har sagt til han at han har bare med å gråte! Han sier at han ikke kommer til å gjøre det, men jeg har inntrykk av at "alle de andre fedrene" gjør det, og da er jeg så smålig at jeg blir sur hvis han ikke gjør det. :-P Innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!!

Vi har to barn fra før, og min mann gråt begge gangene da han fikk se barnet.

Det var et stooooort øyeblikk!!

Skrevet

heihei! jeg har ikke barn fra før men jeg kan i allefall trøste deg med at jeg er 99% prosent sikker på at min samboer kommer ikke til å gråte:) da veit du i allefall om en som ikke kommer til å gråte.hehe men jeg har ikke tenkt så mye på det egentlig....min samboer er ikke en som gråter lett så det har lissom aldri vært noe tema:)

det kommer ikke til å plage meg hvis han ikke gråter for å si det sånn!:)

Skrevet

Tusen takk for svar til begge to :) Jeg liker i utgangspunktet ikke at menn gråter - men dette blir et såpass stort øyeblikk (sikkert en meget idiotisk ting å være opptatt av, men man blir jo litt irrasjonell noen ganger... ) at jeg håper at det vises tydelig hvor glad han er. Tiden vil vise :-)

Skrevet

Han kommer garantert til å vise stor glede enten han gråter eller ikke!

Kommer til å bli et helt utrolig øyeblikk for dere begge!

Lykke til!!

(ps. der er ikke alltid like enkelt å forhindre irrasjonell tankegang, og når man er gravid er man jo helt i ubalanse...Har i hvertfall vært ganske irrasjonell begge gangene jeg var gravid, hengte meg opp i de rareste ting)

Skrevet

Jepp, selv om han prøvde å skjule det siden det var så mange mennesker i rommet så kom det noen tårer fra min barske mann;-) Tror det kommer et par tårer fra din og, han er ikke like tøff som min så..haha:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...