LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Har akkurat lest "i et speil, i en gåte", kjøpt på loppemarked. Også var den jo ikke avsluttende! Har funnet ut at neste (og siste) bok heter "Now face to face", men finner ikke ut hva oversettelsen heter. *må ha tak i den boka*
Gulosten™ Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Ser ikke ut som om den er kommet/kommer på norsk foreløpig.... Ta kontakt med en bokhandel, de kan hjelpe deg med å evt. bestille den på engelsk:)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Buhu.... Den kom visst i -96, så om den enda ikke er oversatt (noe jeg og har kommet frem til) så blir den vel heller ikke det. Hadde ikke lyst til å lese den på engelsk, handlingen er hentet fra 1600-tallet med et til dels vanskelig språk. Men må jeg så må jeg. :-P
Sylteflesk Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Den finnes på svensk og kan bestilles fra antikvariat i Sverige her: http://www.antikvariat.net/norsk.cgi Bare søk på forfatternavnet så kommer det opp en liste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå