Gjest Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 så trist, fikk helt ståpels jeg nå.. RIP
Gjest Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Trist! Han var tross alt bare 71 år... Fantastisk stemme og utrolig karriere.
silhah og emilie Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 å nei å nei å nei:( RIP nå ble jeg faktisk lei meg:( er ikke sånn kjempe intr i opera men han har alltid betydd noe spesielt for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå