Gå til innhold

s@nder & Linnea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere også hund? Hvilken rase? Vi har en Dachs og en dunker :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann :)

ja vi eller jeg har en liten papillon på 6 år..

så ikke tråden din før jeg søkte på S@nder derfor har jeg ikke fått svart deg før nå :)

hvor gamle er hundene dine da?

Skrevet

Hei!

Dunkeren vår er vel 6 år? Dachsen er 9mnd (fortsatt en liten god valp).

Hehe skjønner, innleggene forsvinner fort nedover her :-)

Skrevet

ja på skravle går det fort på side 2 og 3 :)

Skrevet

Ja, det gjør det. Noen ganger er det litt synd for jeg glemmer at jeg har skrevet innlegg selv, så forsvinner de uten at jeg får med meg svarene:-)

Skrevet

det hender jeg skriver ned når jeg lager en tråd, var flink til det før men ikke nå hehe..

da søker jeg noen ganger på S@nder å får opp noe av det jeg har skrevet og svart på......

snart er det frokost her, synes jeg hørte Sander våkne.....i går sov vi alle sammen til 1030......men så var vi ikke i seng før 23 lørdag kveld

kom fra hamar hadde vært hos svigers hele dagen, og jeg orket ikke å ligge borte nå.....

har bare 73 dager frem til ks nå sånn ca....:)

Skrevet

Ja det var kanskje ingen dum ide?

Frokost ja, sitter å gruer meg til å gå ut å levere Vetle i bhg jeg :-( Orker ikke å gå ut hehe!

Å såpass! Her i huset våknet alle mann kl kvart over åtte!!!!! Jeg holdt på å fly i taket, de hadde skytterstevene i Slagen i går! Fy pokker , de kunne ventet med skytingen til kl 10.00 på en søndag ihvertfall!

73 dager ja det er jo rett rundt hjørnet :-) Har vel 115 dager igjen eller noe jeg tror jeg?

Skrevet

det blir nok andre boller fra 1 okt da skal Sander begynne i den nye barnehagen bare 200 m fra huset vårt :)

skal på foreldre møte til onsdag, og fredag er det åpen dag fra 12-14 med foreldre og barn, så det blir spennende :))

synes de kunne ha venta med skytingen etter kirketiden jeg da sånn ca kl 13 har jo de fleste kommet seg opp av senga :)

hvilken barnehage går sønnen din i??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...