Tpop Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Har sovet så dårlig i natt, hundre forskjellige drømmer, mange doturer, vondt nederst imagen, Og dumme meg skulle være med sønnen min å sparke litt fotball i går. Jeg hadde ikke samvittighet til å si nei, gikk bra en stund, men så sparka jeg litt for hardt i og det kjentes ut som bekkenet knakk i to. Klarte ikke flytte på beina en stund etterpå. Så fikk jo svi for det i natt kan man si og fortsatt jævlig vondt i dag. Og siste drøm før jeg våkna av ringeklokka som ikke ringte var at jeg tok av meg gifteringen og la den forann mannen min i full oppløsmimg, da han hadde danset intimt og kysset en annen dame!!! Nesten så jeg begynner å grine vettu, for de drømmene er så realistiske at jeg kan gråte etterpå også. Har sikkert en sammenheng med at mannen min skulle levere bilen på verkstedet i dag og sitte på med en av sine arb,kollega(nytillsatt ung dame), og har ikke tenkt så mye på det egentlig, da han stort sett bare jobber med damer, men jeg vet jo ikke hvem dette er(kjenner til de fleste andre). Har alltid vært redd for å miste han(selv om jeg vet at det gjør jeg jo ikke:) og i dette hormonhelvete som har vært blir jo ikke følelsen noe bedre og ikke når man drømmer så mye rart).Har vært fra hverandre en gang og vi såret hverandre mye i den perioden, og vil aldri ha han foruten nå Men nok om det, hvertfall så ringte ikke vekkerkloka for mobilen hadde det skjedd noe med slik at den ringte ikke, så da forsov sønnen min og jeg oss en halvtime. Han hadde også akkurat våkna og i fikk på oss klær og vi rakk en kjapp frokost og jeg hadde jo ikke bil i dag så jeg måtte følge han til busstoppen(300m og gå). Passet veldig dårlig med en spasertur i dag etter gårsdagensfotballtrening! Tok krykkene og han kom seg nå på bussen. Svigers kommer i dag og skal hjelpe meg med husvasken, men redd jeg får sitte mest på rompa i dag for at bekkenet skal få hvile litt. Det er det eneste som hjelper. Når mannnen min kommer hjem fra jobb i dag skal i lage piknikkurv og ha med sønnen vår i en fuglepark i nærheten, han hadde så lyst til det, så nå må det skje før minsten spretter ut. Og i kveld blir det oppskruing av barneseng og få opp igjen noe på vegger(har endelig blitt ferdig med annenetasjen) oppe:) Kankje jeg skulle gå å legge meg litt igjen en stund.....hadde jo ikke vært dumt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå