Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hehe.. Spør hva sauen sier.. bææ sier hun.. Spør hva kua sier.. møøuu.. sider hun.. Spør hva hesten sier.. eeehehee.. Sååååå bra.. hehe.. Får jo ikke akkurat skrivd hva hun sier.. men hun liksom ler litt når hun sier det med lys stemme... Sier også øff til grisen og off til hunden.. hehe..
dritgrei hei hei! Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 :-) de er søte....!!! fine fine småfolk. kan du ikke spørre henne hva giraffen sier neste gang? :-)))))
Milli Vanilli Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 å så de fine ansiktsuttrykkene når de snakker i vei. De bruker jo hele fjeset :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå