susemor666 Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jeg hadde såååå god matlyst og var i såå god form helt til 7+3. Da ble jeg så uvel på morran, og utover dagen. Slapp. ikke noe som frista i det hele tatt...... Noen som opplevd det samme, bare sånn plutselig?? Tror jeg er på bedringens vei nå=))
snene Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Sliter absolutt med det samme. Var helt fin frem til 6-7 og nå er jeg bare råtten i hele kroppen. INGENTING frister, verken mat eller drikke, alt smaker pyton. Men er ikke direkte kvalm, bare uggen. Er i uke 9 nå, håper på forbedringer?
susemor666 Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Ja, der sa du det. Sånn uggen og ingenting frister...... Men nå har jeg prøvd å bare tvinge i meg mat, for å se om uggenheta forsvinner. Kom til å tenke på at jeg kanskje spiser for lite og sjeldent......... Men å tvinge i seg mat er da ikke noe godt, men men........ =((
snene Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Så et annet innlegg her om at B-vitamin skal hjelpe, så krysser fingrer og tær på at mine nyinnkjøpte B-vitamin total hjelper Ellers har jeg oppdaga at grøt funker avogtil, og vann/eplenektar blandet går ned..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå