Gå til innhold

Mange her som har MATKVERN ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller jo det har jeg, jeg har jo gubben, alt går ned i den sjakten. hihi og resten går til bikja. obs har vist tojeg.

Skrevet

næh..men ostekvern, det har jeg! har ikke pakket den ut enda....men den er sikkert jæklig bra altså ;D

Skrevet

;D aner ikke hvorfor jeg kjøpte den, har ikke for vane å kverne ost liksom....

men duh, er det vanlig å sippe på 1-års fotoshowet? bør jeg pakke med meg lommetørklè?? (til meg selv ja......hmmmff ;/)

 

 

Skrevet

fader, var det jeg fryktet...neida, skal på pur staskap holde meg unna sippingen, slik at du ikke får noe å le av ;P

Skrevet

Svarte deg på skravle.

Vi har,og er veldig fornøyd.

Skrevet

Jo, har det både gubben og pappa er det.. Holder i massevis ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...