Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Ingen av de er Reima, Reflex, Helly Hansen eller en av de andre "supermerkene som dibs-supermammaer bare MÅ ha for ellers vil de havne i Guinnes rekord over dårlige mødre.. De dressene jeg har kjøpt kostet heller ikke 1000kr stykket, noe som er selve definisjonen på gooood kvalitet for dibs supermammaer... Tror frøkna vil ha det fint i de dressene jeg har kjøpt, de er av godt stoff og er bra foret så tror ikke hun vil fryse seg igjennom vinteren. Og tenk folkens.. selv om jeg hverken har kjøpt merkedress, ELLER en DYR dress... så elsker jeg datteren min over alt og vil henne bare godt...utrolig men sant.. En kan også være en god mor selv om en ikke blakker seg på å kjøpe merkedress, men heller kjøper en merkeløs, rimeligere og likeså god dress ..
Gjest Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 *ler*....dette var en av de bedre på lenge NN :-))
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Du er bare misunnelig for at du ikke har råd til å kjøpe Reima,Troll etc til ungen din! Jeg har kjøpt to av hver jeg,for sikkerhets skyld,bare for at jeg har råd. Og fire regntøysett,åtte par vintersko og tjue par votter!Alt av dyreste merke. Neida ;-) Er helt enig med deg ;-)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 herregud jeg tror jeg ringer barneværnet med en gang, hvor var det du sa du bodde og hva var det du het så kommer de å henter ungen på flekken. ;p
ragna Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 applaus annie ;D for første gang er jeg enig med en usynlig person! stå frem og motta din heder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå