dritgrei hei hei! Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 en skatt som ser på meg med oppriktige øyne og sier: Mamma...... døttdæd jejj jejjj dædøjjjjd øjjååååååååå..... mamma-mammma- mammammamamammammammmmaaaaaa ååååååååååååååååå så fint! Hun merer det virkelig, men jeg vet slett ikke hva det er :-)))))
phantomet Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Så herlig!!! Klart hun mener det....Eh hva det nå enn er!!!! *ler* Jeg bedriver stort sett "Skattejakt" her om dagen! For Skatten min er høyt og lavt, og øver masse på å gå ved å dytte en vogn foran seg...eller den kule store røde bilen som svinger der den selv vil....
Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 så søtt da =) klart snuppa mener det.å man skal alltid høre på di små,hehe her holder min snupp på å jabber å.masse bøbøøøø,mamma,ooeeee(borte),heeei,dæææh,å mere goglegogle som jeg ikke helt skjønner betydningen av.men enig er jeg =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 SE PÅ DET!!! Gøy med ord og rytme:-))
Kena Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Sikkert en kjærlighet erklæring som kommer helt fra hjertet! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå