Potetstappe Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hun har hatt kolikk siden hun var 3 uker og 1 dag. Blir nå 8 uker på lørdag. Takket være kolikk og helt utrolig mye skrik på natten, sovner hun aldri før kl 04. Men nå har det tatt helt overhårnd! Hun har holdt på siden kl 22, og nå er kl 07.30! Hun sovner innimellom, og våkner etter 2 min. Smiler og ler litt før det er på'n igjen... Jeg har vært våken i godt over 2 døgn nå, bare fått sovet 3 timer på dagen igår... Jeg er sååååå trøtt!:-( Noen andre som er våkne?
Nicita73 Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Uff da, ikke bra. Har du ikke noen som kan avlaste deg noen timer, så du får sovet? Jeg anbefaler deg på det sterkeste å ta med lillejenta til Osteopat.
Potetstappe Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Problemet er at jeg ikke får sove når jeg vet hun skriker... Har prøvd flere ganger... Vi har vært hos kiropraktor og akupunktør, men ikke Osteopat. Det skal prøvs!
Mamma til verdens beste barn Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Stakkars stakkars deg!! vi hadde det sånn vi også! Sukkervann og kiropraktor ble redning for oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå