Gå til innhold

******** Kolikk!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har hatt kolikk siden hun var 3 uker og 1 dag. Blir nå 8 uker på lørdag. Takket være kolikk og helt utrolig mye skrik på natten, sovner hun aldri før kl 04.

Men nå har det tatt helt overhårnd! Hun har holdt på siden kl 22, og nå er kl 07.30! Hun sovner innimellom, og våkner etter 2 min. Smiler og ler litt før det er på'n igjen...

Jeg har vært våken i godt over 2 døgn nå, bare fått sovet 3 timer på dagen igår...

Jeg er sååååå trøtt!:-(

Noen andre som er våkne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det høres slitsomt ut. Vesla mi hadde kolikk i over 3 mnd, gikk til slutt til kiropraktor og hun løste opp nederste del av ryggen som var veldig stram. Sa det ikke var så rart at hun hadde problemer med å passere melken. Så jeg anbefaler det! Magevondt har som regel en grunn. Lykke til, jeg vet hvor utrolig slitsomt det er.

Skrevet

Vi fikk også behandling for rygg og nakke. Men har dere prøvd å skru på støvsugeren. Det var det eneste som fikk min sønn til å slutte å skrike og sovne. Så ventet vi en stund før vi skrudde den av slik at han skulle falle i dyp søvn. Nå er han ca 3.5 mnd og vi har ikke lengre noe særlig behov for å bruke støvsugeren lengre - deilig ettersom det kunne bli flere runder daglig før.

Skrevet

Støvesuger har jeg faktisk ikke prøvd! Hun har vært hos både kiropraktor og tatt akupunktur, det hjalp ingenting syns jeg..

Jeg har kuttet ut alk av melkeprodukter, tar fenikkel kapsler og gir henne minifom..

Skrevet

Hos oss hjalp heller ingenting. Måtte rett og slett bare vente til han var 3 mnd. Ikke at det er noe trøst... skjønner det.

Men når det først er over er det bare deilig og du glemmer denne fæle tiden ganske fort.

Stå på og lykke til. Håper mannen din kan svlaste deg litt i helgen slik at du får sove.

Skrevet

Huff, så tøft.

Vi har en kolikkjente selv, men det er heldigvis ikke så ille som for dere. Her har det hjulpet litt å gå til kiropraktor og å drikke 2-3 kopper ammete om dagen.

Hold ut. Det går over til slutt.

Lykke til!

Skrevet

vi hadde det på akkurat samme viset!

begynte rundt 22 og skreik heile natta til ca 6-7 om morgonen...

så fekk eg tips om å fare på apoteket å kjøpe morsmelkerstatning som heiter NAN HA.1. og samme kveld som vi prøvde det så var jenta heilt annleis...

som å skru av en skrike-brytar....

hjelp kanskje ikkje med alle, men verdt eit forsøk?

Skrevet

heisann

prøvd å gå til fysioterapeut??

vi gjor d med lisjegulle vårt og det va hjelp over natta,i tillegg so ga vi ho litt graut kvar kveld,ett par ts..pluss at vi lot ho ligge på magen...ette alle disse tinga so begynte ho å sove heile natta:)

ho hadde ei stivheit i nakken,som var veldig plagsom for ho,og ette dette so gikk som sagt alt beidre:)

lykke til:)

Skrevet

Prøvd sjal? Stoppet griningen her hvertfall =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...