Mazza** Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 hehe sånn er det å ikke få sove...sto opp rett etter 5 jeg, sulten som en ulv....så da kunne jeg like godt vaske litt også... men slikt tar på en stakkars utslitt kropp...så nå er det snart senga igjen..hihi
attpåklatt!! Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Oj oj.. nærmer du deg fødsel kanskje?? Mange som får seg et ryddekick rett før... Venter på mitt... trengs å vaskes litt her og før bebisen kommer hjem! Sov godt! vel fortjent!!
Mazza** Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 hm..mulig det...er jo bare 4 dager til termin Ja ja da er hvertfall alt klart nå!
Tpop Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Vel vel vel, skal vaskes her også men det er nok itte av meg nei...Svigers skal komme å vaske og jeg skal rydde litt først tenkte je. Bekkenet verker så her er planen om take it easy i dag:)
@nne p@ l@nne Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Holder på og vaske jeg også:-) Ha jo fått baby jeg da! Men måtte bare innom BIM får og se om Sauen hadde født. Er jo gøy og titte innom for å se om noen av de kjente nickene har fått baby:-) Men nå skal det vaskes videre før lille nurket våkner til puppen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå