Nicita73 Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 I dag er en dag uten planer, kjempekjedelig. Men søren,når jeg tenker meg om er jeg "støttemedlem" på helsestudio,kanskje jeg skal blåse støv av joggeskoene og ta en tur dit. Er en kjempefin barnepark for lillegutt der også.Jammen skal jeg ikke gjøre det. Hva har dere for planer i dag da?
Gjest otilie79;) Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Gooood morgen:o) Har ingen planer for dagen faktisk, storesøstra skal få være hjemme sammen med meg og lillesøster i dag, ute regner det i bøtter og spann, så vi skal kose oss. Er også støttemedlem på treningsstudio, var flink å trene de første mnd etter fødselen, men så fikk lillemor noia for å være sammen med fremmede, så jeg gikk tilbake til støttemedlem:/ Men håper jeg får bynt på igjen snart:) Kansje jeg tar med meg jentene en tur på kjøpesentret, får se hva vi finner på
Mille** Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 God morgen!!! Trim ja, det er jo en tanke....og det er jo tanken som teller, eller...? ;o) Nå er snuppene mine kjørt på skole og barnehagen, rundstykkedeigen står å hever mens jeg koser meg her inne og drikker kaffe. Skal bake til svigerfars 65 årsdag som er i morgen. Har ei firkløverkake som også skal bakes. Ellers skal jeg og ei venninne ta med de eldste barna våre på tyttebærtur i ettermiddag. Blir nok koselig det. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå