Gå til innhold

Bryllup i 28 uke, noe andre?

Mamma til verdens beste barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om det blir litt tungt? Vi vil heller gifte oss før nr 2 kommer enn å vente til 2009, og da tror jeg januar er det tidligste vi får til.

Nå har vi bestemt oss for Frognerseteren, og de ordner alt, mat, bord, dekorasjoner, osv. Men det blir sikkert en del å ordne alikevel, bare lurer på om vi har tatt oss litt vann over hodet?

Husker ikke hvordan det var sist, men tror ikke det var så himla tungt å være gravid rundt den perioden..men man glemmer så lett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg giftet meg i uke 27 og det gikk kjempe fint! Etter å ha spydd som en gris de første 25 ukene følte jeg meg endelig frisk og energirik. Jeg giftet meg i en brudekjole str 38 og så ganske "normal" ut i kroppen ellers. Følte meg superflott den dagen med min lille kul på magen. Bekkenløsningen kom to uker etter, så jeg var glad vi tok det da.

I likhet med deg hadde vi det på et sted hvor ALT ble ordnet for oss. Det var godt og det var ikke mye ellers vi trengte å ordne.

I dag syns jeg det var flott å veldig spesielt å gifte deg gravid. Husker vi stod foran presten og holdt hverandre i henden mens vi sa løftene til hverandre, i magen sprellet lille jenta som bare det. Aldri følt meg lykkeligere;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...