DællaSiiiin<3 Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 kan jeg be å jordmor til å hjelpe meg med engangsstønad i morra, er da 20+4, trygdekontoret ordner vel selv med utbetaling i uke 26?? takker på forhånd for svar..
Janne-Renate Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Når jeg skulle få engangsstønad med gutten vår gikk jeg på trygdekontoret. De i skranken der hjalp meg og fylle det ut og kikket gjennom det så alt var riktig.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Nei, det er for tidlig. Du må ha bevis på at du er over 26 uker.
Mor til en stor og en liten Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Tror det er individuelt på om man trenger bevis.... Hør med det tk du tilhører. Jeg sendte inn søknaden min til tk i hjemkommunen min (nordpå, bor i Oslo) endel uker før og de stilte ikke noen spm ved det. Fikk de utbetalt i uke 27
turbo30 Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 får skjema av trygdekontoret som du enkelt fyller ut og skal normalt ha 1 måned før fødsel og pengene får du 14 dager opp til 3 uker før, og det er får du skal få tid til å kjøpe ting du trenger
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 leverte det inn ei god stund før eg var 26 uke...greit og gjer det sann,for det tar gjerne ei stund me ting på trygdekontor... men fikk som sagt ikkje pengene før eg var i uke 26 =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå