Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 syns ingenting stemmer når jg legger mg d er for varmt ,puta er for flat! alt mulig! flere som sliter eller er det noen som har gode råd så man får sove!(ja vindue står åpent,har rista,banka og prøvd med 2 puter)
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 hehe, kjenner meg igjen der ja.. vinduet åpent, pute som ikke vil være med på notene (samme med dynen her i huset)... så nå sitter jeg her med harde tak i korsryggen og kynnere i tillegg.. *hurra, enda en natt med veldig lite søvn* råd taes imot med takk..
svana72 Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Ja har det slik jeg også,er oppe og vandrer i stua 2-3 ganger i løpet av natta...Prøver å lese på senga men er ikke lett det heller,for ligger ikke godt synes jeg....varmt er det å putene er vonde ja huff ble litt klaging fra meg dette,men det er ikke lett nå for tiden synes jeg er 37 uker på vei nå.......
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Jeg har 19 dager igjen, så ting er mye tyngre og verre enn det var tidligere i svangerskapet. Sambo jobber på natten så jeg har hele dobbelsengen for meg selv, men det hjelper ikke. Jeg må ha han der hvis jeg skal klare å slappe 100% av. tenk hvis vannet går, og han er på jobb? for meg er det krise, har ingen jeg kan ringe for å kjøre meg til sykehuset heller. så det er vel der mesteparten av nattevåken min ligger:p
Mazza** Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Kjenner meg igjen her ja......er 39+5 og det er skitvanskelig å få sove. Ingen stillinger er gode, og når jeg først har sovna våkner jeg kjapt igjen fordi jeg må på do...argh! Det eneste jeg bekymrer meg for nå er at fødselen starter og jeg ikke har fått sovet og hvilt nok!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå