Joikaboll@ Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Bare et lite hint... sjekk denne. http://www.sykehuset-innlandet.no/modules/module_123/proxy.asp?iInfoId=12905&iCategoryId=849&iDisplayType=2 Lykke til!!
mamman til ana Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Hmm mulig min data er litt rar, men får bare opp dette:Mangler innparameter: iCategoryId
pinglo Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Fikk opp det samme eg og. Så da har vi en rar data begge 2..
Joikaboll@ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 Hmmm... okay, men jeg leste litt galt på den andre tråden, så det var ikke så spennende likevel. Om du har alderen med deg kan du jo sjekke ang praksis og skolegang, kanskje du kan slippe unna med litt. Hjelpepleier utdanninga er vel den som er kortes/raskest å ta.
mamman til ana Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Okei, jeg må sjekke ut litt om dette herann, men takk for oppmerksomheten det satte jeg pris på:-)
Joikaboll@ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2007 Linken var til et sykehus som søkte etter hjelpepleier for jobb på føde/barsel. Sjekk ut det du kan før du setter deg på skolebenken for 7 år
mamman til ana Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Ja, syv år virket ikke akkuratt fristende. Syv år på brød og vann:-/ Tja må nok undesøkes mer her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå