Anonym*Gullklump* Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Jeg holder på å bestille pappagave til samboer.. VAr en som låg inn et forslag om navne smykke for en stund tilbake og har bestemt meg for dette da. Det som er no er at de har et hvor du kan ha flere plater det skal i hvertfall være mitt navn og sønnen vår sitt navn men no har de også et med en plate hvor du kan ha flere navn i.. Dette syntes jeg også var litt stilig.. Så no klarer jeg ikke å bestemme meg dersom jeg tar den med en plate ville jeg da hatt det slik Samboers navn mitt navn sønnen vår sitt navn og et hjerte her ellers så blir det to plater et med mitt og et med sønnen vår sitt navn.. Hjelp meg hva skal jeg ta?? Liker begge to........ Ps: det med en plate var visst ny og større for mann..
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Hei. Jeg hadde nok tatt den store platen med plass til flere navn.. Men tror jeg personlig hadde ommøblert litt på rekkefølgen. Hadde satt samboer Barn og deg så hjertet. Men er jo helt opp til deg
jente08&jente2010<3 Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 hvor har du sett dette?? hørtes fint ut:) ville tatt alle navnene på en plate jeg:) som du beskriver øverst her:)
Maria&Casper Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Min sambo har et slikt plate smykke fa før av å på den har han sitt fulle fødsel å persnr å hele navnet sitt. Nå tenkte han at han skulle få gravert inn på baksida av det begge sine barns fødsel å pers nr.. Han har en gutt fra før av, å vi venter vårt første felles barn nå i Oktober.. Syns det er en kjempe fin pappagave du skal ordne, for da kan dere jo etterhvert som dere får flere barn bare føye på navnene..
Maria&Casper Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Om du vil ha et fint smykke til deg selv så er jo dette smyket verdt å kike litt på.. Har ikke så lenge igjen selv til termin, men skal kjøpe meg dette fordi det var så fint.. http://www.silverbaby.se/pregnant.html
Anonym*Gullklump* Skrevet 5. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2007 Er enig om den omjustering av navn=) Så da tar jeg vel den med en plate også setter samboer sønn meg takk folkens=) ps: http://www.namnsmycken.com/man.html
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 glemte jo å skrive grunnen til det... var bare for å ikke sette barnet nederst, når det faktisk er en av de viktigste faktorene som binder dere sammen.
ஜBettyPஜ Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Er det vanlig å ta med navnet til den som skal ha smykket også?? For meg var det naturlig å ta navnene til barna, og meg til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå