Gå til innhold

Er det normalt å drikke 3 munkholm om dagen ?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer diskuterer dette. Han mener det er helt normalt,jeg kjenner ingen som gjør det, og mener det er unormalt.Trenger mange svar !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er normalt eller ikke kan vel diskuteres.

Så lenge det ikke er alkohol han tyller i seg 3 ganger om dagen er det jo ikke noen reell fare ved det han gjør uansett.

Det er jo ikke alkohol i dem... Hadde han drukket øl med alkohol i 3 ganger om dagen så hadde jeg nok syntest at det var unormalt ja

Skrevet

Nei normalt vil jeg ikke si, iallfall første gang jeg har hørt det...:)

Skrevet

Ingen jeg kjenner som gjør det!

Skrevet

Verken normalt eller unormalt. Kvar sin smak. Ser i alle fall ikkje noko gale i det med mindre økonomien tilseier at det ikkje er lurt.

Er mykje rart som kan karakteriserast som unormalt viss det bare er normalt viss ein kjenner fleire som gjer det.

Skrevet

Jeg spiser 3-5 epler hver dag. Er nok mange som vil kalle det unormal også.

Drikker også en del alkoholfritt øl. Jeg liker AAS UTEN. Er ikke så glad i søt brus, og blir lei av vann til hvert måltid. Tar ofte en alkoholfri øl.Gravid eller ikke. Gjør det flere ganger i uka.

Skrevet

Tror ikke det er "normalen" men det er jo alkoholfritt og sikkert myye sunnere enn å drikke brus:)

Skrevet

Vel, jeg gjør det ikke, men det er helt sikkert ikke farlig. Ikke særlig sukkerholdig, og med B-vitaminer! Drikk i vei du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...