Gå til innhold

Rutiner?


Matja

Anbefalte innlegg

Nå i det siste har lille gull våknet rundt halv syv. Da tar jeg henne opp i min seng, og da sovner hun gjerne igjen og sover til åtte-ni. Hun får da frokost mellom 9.30 og 10.30, eller når hun er sulten. Har prøvd å stå opp tidlig, og gi mat, men da vil hun ikke ha. Med 4 timer mellom hvert måltid, blir det kun tre måltider pr dag, og ett om natten. Inkl. et måltid med litt grøt.

Hun våkner om natten og er i kjempehumør, men jeg gir henne mat jeg, for da sovner hun igjen.

 

Den beste søvnen har hun stort sett sent på ettermiddagen, men jeg klarer å få henne i seng mellom 19.30 og 20.30.

 

Hva gjør dere?

Har dere sånn skikkelige med frokost, lunsj og middag?

Hva med legging?

 

Tips mottas med takk, selv om vi egentlig har det veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er da:) Eneste rutina vi har er kveldstellet og legginga....ellers merker jeg at hun har begynt å sove ved samme tid på formiddagen den siste uka. gjerne et par timer, så det er kjempe deilig. Ellers tror jeg det meste kommer av seg selv når barna er modne for det, så jeg gidder ikke å prøve for mye. Prøvde å gi pupp til faste tider hver dag, men da ble det bare tull, og hun gråt hele tida. Så nå får hun mat når hun vill. Noe som fungerer bra for oss:) HUn har også begynt å våkne 3 ganger om natta for å få mat.....før sov hun fra 21 til 8. Begynte å prøve å gi grøt for første gang i går...hehe...gikk ikke særlig bra, men skal prøve i kveld igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det heller ikke mye rutiner. Vi legger han i 19.30- tida, så får han mat en gang i løpet av natten, før han våkner mellom 6 og 7. Noen ganger sovner han igjen en times tid, mens andre ganger står vi opp. Har prøvd noen dager med grøt, og ser ut til at minien liker det.. Litt artig de første gangene, før han skjønte hvordan han skulle spise.Jeg ammer han når han er sulten, ikke noen faste tidspunkt her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine står opp kl 07 00. spiser grøt pluss mme ca 08 30.

sover etter det til 10-11, drikker litt mme og så er det full rulle til 1400 ca. da er det mat og en liten lur, kl 16 30 er det soving igjen etter grøten og så er hun våken til 18 15 og da bader vi og steller samt leser/synger pluss en flaske på sengekanten. kl 1900 sover hun. spiser gjerne en gang rundt 2300 og så sover hun tiøl 0700.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får pupp på sengekanten kl 19.00,legger seg så etter det.

Ellers har vi ingen andre rutiner... Jo,han får grøt ca kl 18.00 da...

 

Ellers spiser og sover han når han vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Her styrer også vesla rutinene :) Men jeg synes det funker greit for oss!

Hun våkner ved halv åtte tiden, da gir jeg henne melk ved senga, putter henne i egen seng igjen og da sover hun en time til. Så står vi opp rundt ni halv ti og da er hun våken til rundt 12 - 13. varierer litt og sover da en time + -. Hun har faktisk begynt å være våken lengere og sove litt mer. (før var hun våken to timer og sov 45 min igjennom hele dagen) Så sover hun igjen ved fem halv seks tiden og sover en time ca. Så legger henne for natten rundt kl 2000 og da sover hun igjen til 07.30

 

Ikke hver dag er lik, men det er denne rutinen vi har akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...