mamman til ana Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Ikke navn på personer, bare sykehus navn! Jeg fødte på SSK
Mom2Two Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Ullevål universitetssykehus begge ganger.
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Bærum,alle 4 gangene. Mvh
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 5. september 2007 #16 Skrevet 5. september 2007 sykehuset buskerud fødte jeg på
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 5. september 2007 #18 Skrevet 5. september 2007 Storken, Haukeland=)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 5. september 2007 #21 Skrevet 5. september 2007 KK, Haukeland Sykehus
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 5. september 2007 #23 Skrevet 5. september 2007 Nordlandssykehuset,begge gangene..
hit og dit Skrevet 5. september 2007 #25 Skrevet 5. september 2007 Baranya Megyei Korhaz Pecs (Pecs, Ungarn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå