PrinsesseVogA Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Dagen som begynte så bra; snuppa på 21 mnd begynte på dans for første gang, og vi solgte boligen vår til langt over takst..Alt var bare velstand. Men..så har vi en liten pusunge-bare 13 uker. Hatt den i ca 4 uker, og vi elsker den alle sammen. Det er snuppa sin, og det vet hun så godt. Den har aldri vært ute mer enn 5 min om gangen. Men så tidlig i kveld, hadde vi besøk. Besøket dro, og vi sa hadet bra. Ca 20 min etter, spurte samboeren min etter pusen. Så vi lette; høyt og lavt-ALLE tenkelige steder. Og stedene er egentlig ikke så mange ettersom det er en liten leilighet. Men vi fant den ikke. Konkluderte derfor med at den må ha komt seg ut når besøket dro. Noe annet er ikke mulig. Så vi har vært ute i timesvis og letet uten resultat. Helt svart ute, blåser og regner. Må være så redd lille pusen..( Snuppa ville ikke legge seg heller-hun ville ha pusen sin først...!! Så jeg savner bare så innmari den lille pusen!!Sikkert livredd der den er!! hvorfor kommer den ikke tilbake??døren har stått åpen lenge, og vi har letet ute.. Å pusen min hvor vi savner deg..det første jenta pleier å spørre etter om morgenen, er nettopp pusen sin. Pleier og kose med den i sengen sin.. ER SÅ LEI MEG NÅ!!
solfrid Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 uff da stakkars snuppa de. håper den kommer tilbake da
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Kommer sikkert igjen inatt/imorgen. Pusebabyen til venninen min var borte en hel kveld og natt kom ikke hjem for ved 10 tiden neste formiddag. Da var den sååååå sulten men blid og fornøyd. Det går nok bra skal du se
PrinsesseVogA Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 Takk-jeg klemrer meg fast til håpet..(Hadde vel aldri trodd at vi ble så glade i den lille skatten..(
*Molly mus* Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 uff så trist, håper virkelig den lille pusen deres kommer tilbake!
hit og dit Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Staaaakars lille pusen. Håper den ligger ein trygg plass og sover og kjem fram imåro. Kanskje den er innerst i skapet ditt? Der har mine pusar vert mange ganger.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Håper den er dukket opp igjen nå da! Trist når sånt skjer Men så små puser går ikke langt hjemmefra når de er ute (det er ialelfall sjelden). Vi har ei tulle som er snar til å åpne ytterdøra for å slippe ut storepusen, og da lillepusen var helt ny her (tolv uker gammel) så forsvant hun. Vi trodde tulla hadde sluppet henne ut. Leitet både ute og inne, ooooveralt. Til slutt kom hun litt senere på kvelden. Gudene må vite hvor i huset hun har vert, men tilbake kom hun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå