Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 ¨jeg er så ekstremt akkurat nå jeg kommr meg ikke opp av sofaen! nå er jeg såå lei, har alltid hatt mine bølge daler, siden før jeg var 16år.. er 22 nå. og alltid så er det en periode deprimeret, og en stud fin og tilbake igjen... nå har jeg vert¨på bånn siden mai/juni... er såå lei! klarer ikke mer nå. det går egentlig fintå ha jenta mi, men merker det at helger og ha henne hjemme alene og slikt klarer jeg ikke! er hele tiden hos mamma for å få hjelp. orker ingenting, kommer meg bare ikke opp! takk og lov for bhg, der føler jeg i det minste at hun får dethun trenger, fr jeg har ikke overskudd til å tameg av henne helt alene no faren er en dust, vil ikke ha kontakt o har ikke engang skrvet under på farskapet! foreldrene mine er leie av å passe henne hele tiden, og har ingen å hjelpe meg heller. nesten ingen venner, bare dritt alt sammen! og nå sal jeg til legen¨på fredag og han kommer til å avskrive det med at jeg bare har litt mye på meg fortiden. har begynt på skole og. men det har jeg jo ikke, for dett ehar vert slik i så mange år nå... er sååå lei alt!! har bare lyst til å legge meg ned ¨dø! hadde det ikke vert for jenta mi så hadde jeg nok det og! orker ikke mer, vet jeg må gjøre alt klart for bhg i morgen, men klarer ikke. er helt tappet for energi. vil bare grine men klarer ikke det heller nei ville vel bare få det ut, er ikk så mye anna å gjøre enn å vente og håpe dt går over snart!
Tomine is my star Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 En trøste klem til deg fra meg... Håper det ordner seg for deg...
Matja Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Huff, dette høres da ikke bra ut! Skift fastlege hvis han/hun ikke forstår deg. Det ville jeg gjort, for å ha sånne tanker er jo ikke normalt for en helt frisk "ikke-deprimert" person, vel? Jeg har mine ups-and-downs jeg også, men de varer ikke i månedsvis... Når det gjelder barnefaren må du bare prøve å la vær å tenke på han. Hvor mye energi skal du legge ned i et annet menneske som ikke gidder å bry seg om deg? Når datteren din er gammel nok til å forstå det kan du begynne å tenke litt på det igjen. Jeg har vært nødt for å gjøre det. Når tankene på bf kommer så skyver jeg de vekk og tenker at han skal fa''' meg ikke ødelegge det jeg har med min lille. Jeg har hatt nok dårlig samvittighet, og han ødela svangerskapet mitt og fødselen min, så nå får han bare seile sin egen sjø! Håper dagen i morgen blir bedre for deg! Skift fastlege i morgen! Lykke til
Gjest Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 uff det er nok ikke så lett å være deg akkurat nå skjønner jeg, neste gang du er hos legen får du prøve sette ned foten å kreve noe hjelp, fortell situasjonen nøye og si at du vil ut av dette, du har krav på hjelp til å få det bra, det har vi alle:) kanskje du kunne få noe avlastningshjem til henne så du får litt fri innimellom? det finnes slike ordninger vet du:) håper det snart ordner seg for deg, vet det er mulig å bli fullstendig kvitt depresjoner til slutt:) lykke til og trøsteklem til deg:)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Hmmm...det kan ikke hende at du er bipolar?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 takk for svar, nei jeg er ikke så varierende, jeg har ikke den ukritiske oppstemtheten, eller så langt nede at jeg ikke har tilktak, jeg kommer meg opp om morningen, men det er tungt om dagen... jeg er kjempe lei nå, men i morgen får jeg snakket med han, da får jeg se hva han sier. eg får sånn dårlig samvttighet ovenfor jenta mi når jeg ikke engang orker å vere alene hjemme med henne, jeg har vert hos foreldrene mine nå den siste uken, og ikke tatt henne med hjem før hun skl sove. hun får jo ikke ro på seg når det holder på slik. bf plager meg egentlig ikke så mye, jeg får innimellom litt irritasjon på han, men jeg valgte å gå fra han i begynnelsen på svangerskapet, og var helt klar over at han ikke kom til å stille opp. HI...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå