Mazza** Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Fant ut i ferien at jeg bare måtte prøve å sy en vugge til babyen ....og det var jo gøy!! Ligger bilde på profilen....
Fia77 og mamma! :) Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Wæooo!!! Så flink du er da!!! Var flott den! Håper du har godt feste så den henger trygt!!! Den lille kommer nok til å kose seg i den ja!
Mazza** Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 å jada...den er godt festet med krok i taket....og skikkelig tau! Ja håper han liker den hvertfall...skal ha den i stua...
Fia77 og mamma! :) Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Godt å høre! Ja,han kommer nok til å storkose seg i den!!! Lykke til med alt!! Lenge igjen forresten? 18 dager igjen her.....
Mazza** Skrevet 5. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2007 Takk takk 4 dager her....Lykke til du også!!
svana72 Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 ja det må jeg si,den var kjempe fin jo.... Lykke til med fødselen er ikke lenge igjenn for deg nå nei....jeg er i uke 37 nå å gleder meg kjempe mye til å møre prinsen som ligger i magen,forresten så flotte ul bilder det var av babyen din og var veldig flotte bilder av deg der også synes jeg..... Lykke til...
Mazza** Skrevet 5. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2007 Oj det var mye skryt på en gang.... takker så mye Vært hos fotograf og tatt magebilder...og 3d bildene ble vi superfornøyd med også ja....nå gleder vi oss veldig til å møte nurket i magen...selvom det er helt fullstendig urealistisk ennå altså....blir sprøtt!! Masse lykke til du også
*dragonfly* Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 jeg greier ikke å gå inn på profilen din....??? Hva gjør jeg galt...
*dragonfly* Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Jo, nå greide jeg det. Den var kjempefin!!!! Flink du!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå