Frk. Vable Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Dere som er så flinke og kan alt, det er en sang som jeg trodde var Fall Out Boy som sang, men vet ikke hva den heter og når jeg prøver å laste ned låter av de, så er ikke den med. Uansett, lenge siden jeg har sett musikkvideoen, men syns han som sang lignet på han der Pete eller hva han heter i FOB. Mener han hadde på seg en flosshatt og det var en brud med i videoen. Og så synger de noe sånt som: ".....haven't you people ever heard of...closing the God damn doorknob...." En litt rocket låt. Men vet ikke om det faktisk er FOB som har den. Høres dette kjent ut for noen?
Gjest Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 det er Fall Out Boy, ja! Tror det er This Ain't A Scene, men er ikke sikker.... FOB er yndlingsbandet til 9åringen min,. hihihi!
Frk. Vable Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 Tror ikke det er This ain't a scene, for den er vel ganske ny? Denne jeg snakker om er litt eldre.. Er ikke superfan akkurat, men det er så irriterende, for sambo skjønner ikke hvilken sang jeg snakker om, og hver gang jeg hører den på radioen, så er han ikke der.. Og så er jo sangen kul og, da... Kul 9 åring du har!! Yndlingsbandet til datteren min på 4 er Rammstein... hehehe.. Hun har likt de siden hun var 2...
Mom2Two Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Det er "Panic!At The Disco" som har den låten.. Låten heter: "I Write Sins Not Tragedies"
Mom2Two Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Artist: Panic! At The Disco Album: A Fever You Can't Sweat Out (2005) Song: I Write Sins Not Tragedies Country: USA Hits: 1741930 Rating: 3.72 Vote: [1] [2] [3] [4] [5] Correct these lyrics E-mail this lyric Review this lyric I Write Sins Not Tragedies Oh, well imagine; as I'm pacing the pews in a church corridor, and I can't help but to hear, no I can't help but to hear an exchanging of words. "What a beautiful wedding!, What a beautiful wedding!" says a bridesmaid to a waiter. "Ah yes, but what a shame, what a shame, the poor groom's bride is a whore." I chimed in with a "Haven't you people ever heard of closing the god damn door?!" No, it's much better to face these kinds of things with a sense of poise and rationality. I chimed in "Haven't you people ever heard of closing the god damn door?!" No, it's much better to face these kinds of things with a sense of hope. Well in fact, well I'll look at it this way, I mean technically our marriage is saved Well this calls for, a toast so, pour the champagne, Oh! Well in fact, well I'll look at it this way, I mean technically our marriage is saved Well this calls for a toast, so pour the champagne, pour the champagne. I chimed in with a "Haven't you people ever heard of closing the god damn door?!" No, it's much better to face these kinds of things with a sense of poise and rationality. I chimed in "Haven't you people ever heard of closing the god damn door?!" No, it's much better to face these kinds of things with a sense of poise and rationality. Again.. I'd chime in "Haven't you people ever heard of closing the god damn door?!" No. It's much better to face these kinds of things with a sense of poise and rationality. I'd chime in "Haven't you people ever heard of closing the god damn door?!" No, it's much better to face these kinds of things with a sense of poise and rationality. Again..
Frk. Vable Skrevet 5. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2007 JAA!! Tusen tusen takk!!! Visste det var noen kloke damer her inne som visste det...!!!
Mom2Two Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 He-he *tar kreditt", må jo ta det man kan få Jeg liker også den låten veldig godt.
Frk. Vable Skrevet 5. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2007 Ser jo nå at vokalisten ikke ligner det minste på Pete i FOB... hehe... Men sangen er skikkelig kul!!!!
Mom2Two Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Man har ofte bilder av folk i hodet som ikke stemmer overens med virkeligheten..he-he.. sånn kan jeg ha det med skuespillere osv. også. Sangen er kjempekul. jeg har den på ipoden min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå