Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Hei på dere! Er det noen her som har planlagt bryllup i aug 09? Det har hvertfall vi gjort Når skal man begynne å planlegge? Jeg er litt i gang, men samboeren min mener at det er litt tidlig Dere vet mannfolk... Tar alt i siste liten! Hehe Og hva mener dere om koldtbord? Noen av mine venner mener at dette er litt rart i et bryllup... Synes ikke det egentlig. Er billigere enn å skal lage mat til ganske mange. (sambo har stoooor familie...)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Hei! vi skal også gifte oss i aug 2009. Jeg synes kanskje også at det er litt rart med koltbord, ville ihvertfall ikke hatt det i mitt eget bryllup, men syns ikke det er noe i veien for at du kan ha det for det? Syns det er viktigst at man gjør det man har lyst til selv jeg, uavhengig av hva andre måtte mene:-)
mor til 2 gutter Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 vi skal gifte oss neste sommer og vi har bestemt oss for å ha koldtbord.. har snakket med ganske mange om det og det virker som at det begynner å bli mer og mer vanlig at folk velger koldbord.jeg har selv vert i noen brylluper og jeg synest ofte at det blir veldig kjedelig å sitte i ro med middagen i flere timer.var i et bryllup i sommer der de hadde koldtbord. synest det var mye bedre.så for oss var valget enkelt!! har jo fått noen komentarer på det da fra bla min mor og svigerforeldre..at f.eks:det er mest vanlig m middag.. men hva så..? det er slik vi vil ha det og det er vår dag!! så jeg mener at vist dere vil ha koldtbord så gå for det:) lykke til videre med planleggingen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå