Gå til innhold

oi, jeg er babysyk jeg.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

og tulla er bare 2mnd og 12 dager..

 

men det går jo så fort!! tok en graviditetstest i går bare for å utelukke graviditet (har brukt kondom utenom en gang og nå har jeg begynt med p-implantat) og den var selvfølgelig negativ.

(har ikke fått tilbake mensen en gang enda..)

 

og sørenmeg var jeg ikke bittelitt skuffa da... hihi

 

får vel vente et par år før vi prøver på nestemann vel. men jeg vil bare gå gjennom hele greia en gang til.. jeg gleder meg til å føde igjen...

herligheten, hele dette bli-foreldre-styret gjør meg visst bløt på pæra-- hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må innrømme at en baby til virker forlokkende ja, men jeg har ingen mann å lage med så jeg må i allefall vente:P

Skrevet

Samme her=) når jeg leser fødselshistorier blir jeg så misunnelig!! gleder meg til en evt. nestemann!!!=)

Skrevet

Jeg ønsker to tette, men har ikke fått mensen tilbake enda.. er 6mnd siden fødselen..

Skrevet

husk eggeløsning kommer før mensen så om dere prøver kan det fort bli baby selv om mensen enda ikke er kommet altså:)

Skrevet

Hehe=) mensen har jeg nettopp hatt, så det står ikke på det! samb. er ikke helt villig enda=) får ta det som det kommer.. har jo lille jenta mi som jeg koser meg med dagen lang=)

Skrevet

misunner dere som har mulighet til å få flere snart:) håper det blir min tur igjen en gang når jeg kanskje er så heldig å ha fått meg en mann;)

Skrevet

Det tviler jeg ikke på... Det skjer som regel gode ting når man minst venter det=)

Skrevet

Har lest et sted at man bør ha fått mensen tilbake og hatt noen sykler før man blir gravid neste gang.. for å få systemet normalt igjen.. men dersom jeg ikke får mensen tilbake før om maange mnd tror jeg ikke jeg følger det prinsippet hehe(selv om det nok er heldig for kroppen) Tror jeg avventer 2-3mnd til og tar det fra der;)

Skrevet

Kan jeg misunne deg, HI, med at om 4 uker så har jeg en liten nyfødt baby i armene?? Gleder meg såååååååååå mye

Skrevet

ja, du kan definitivt misunne meg!!

 

hehe. men heldigvis er det ikke utelukket å få en til. for mannen min vil gjerne at vesla skal få en lillebror, som han sier. hehe. Drømmer nok om en gutt ja, men det gjorde han sist også, og etter ultralyden ble han så strålende fornøyd fordi det var jente.. hihi

 

men han vil bare vente litt. og det er jo egentlig fornuftig da. Akkurat nå er vi begge studenter, og ikke såå deilig å gå gravid med en nyfødt en også?

Nurket vårt; har du noen fra før, evnt hvor tette er de?

 

 

Skrevet

Samme her!!! Savner den store gode magen og det å kjenne sparkene fra babyen!:) Og i går kveld så jeg på "jordmødrene" på NRK1.. Åh, Gud! Fikk se at de var på ultralyd og en fødsel! Har så lyst til å føde igjen, kjenne den følelsen av at babyen kommer ut og blir lagt på magen din..!! Jeg vil!! Men.. jenta vår er bare mnd enda og jeg er ikke ferdig m utdanninga, så vi får vel vente med nestemann i ett par år til iallefall:)

Gleder oss allerede!=)

Skrevet

Fikk ikke med at hun er bare 5mnd..:)

Skrevet

Hihi så søt du er, er helt motsatt jeg da. Vi glemte oss bort og hadde ubeskyttet sex. Jeg løp rett ut og kjøpte angrepille. Jeg elsker babyen min over alt på denne jord men orker ikke tanken på å være gravid igjen nå. Men om et år eller to...JA!!hihi..

Skrevet

jeg syns egentlig ikke at det å være gravid var så innmari bra jeg da.. hehe

1.tri; trøtt og sliten

2.tri; alt var egentlig ganske bra, men jeg trasket alene rundt her oppe på fjellet mens mannen min var i skottland, samt jeg ble sykemeldt fra jobb pga isjas.

3.tri; tung tung tung, og helt på tampen fikk jeg jo verste vannkroppen også..

 

men fødselen! for et kick! hehe

ok, det var jo vondt, driitvondt, men jeg fikk sånn sinnsykt adrenalinrush av det, og den utrolige nærheten jeg fikk til veslejenta mi på barsel og den første tiden.. så bitteliten, og så så godt som hun luktet.. bare hun og jeg i hele verden...

 

åå, det var flott.. og så var det jo så mange flotte barselkvinner der, som jeg pratet med, og fikk se babyene til..

 

og så elsker jeg rett å slett å være mamma!

Men jeg vet jo ikke hvordan det ville vært med to! som sagt, er nok best å vente litt, til iallefall en av oss er ferdig med studiene, osv..

 

Skrevet

Jeg er definitivt ferdig! Holder med to stykker....og må si jeg er glad for at jeg aldri, aldri mer skal gjennom et svangerskap, fødsel og spedbarnsperiode igjen...men spør meg igjen om noen år når jeg har fått ekstrem svangerskapskvalme, bekkenløsning og en hylende baby som ikke vil sove om natten på avstand;o)

Skrevet

Vet hvordan du har det! =) Og gutten min er bare 4 uker...hehe... men savner det å være gravid, selve fødselsopplevelsen - masse positive opplevelser! Og nå er jeg livredd for at tiden skal gå for fort! La vekk klærne i størrelse 50 i går, og fikk nesten tårer i øynene...tihi... galne kvinnfolk!

Skrevet

Hihi, ser at jeg ikke er alene om dette ;)

Eller, er egentlig ikke så bsbysyk, for baby har jeg jo - gutten er snart 8 uker, men fremdeles en baby. Men til tross for ekstrem svangerskapskvalme og at jeg var så hardt ramma av svangerskaspskløe at jeg ble studieobjekt på dermatologisk på St. Olavs, savner jeg likevel å være gravid. Født jo 5 uker før ul termin (men bare 3 uker før menstermin) så følte jeg meg litt snytt for noen uker også....

 

Og når mannen min etter firke uker ba meg si i fra når jeg ønsker meg nestemann, så kjenner jeg det klør litt i livmora her. Heldigvis er gullgutten flink til å kreve oppmerksomhet i form av vræling, slik at jeg hentes ned på jorda igjen. Hvordan skulle jeg liksom klare å ta vare på han når jeg ikke var i stand til å ta vare på meg selv pga kvalme og oppkast sist liksom...

 

Nei, det får vente litt. Men guuuud som jeg gleder meg til å ha stor og flott mage igjen om ikke så altfor lenge! I mellomtida gleder jeg meg over at jeg skal bli tante i mars i steden for :D

Skrevet

Wæææ;) Hehe... Nei, her skal det nok gå et år eller to før vi prøver igjen, ja... Hadde ikke mange plagene mens jeg var gravid, men syns jeg ble så innmari stor og tung og orket ingen ting, så det er utrolig deilig å være på vei tilbake til en vanlig kropp igjen;) Dessuten syntes jeg fødselen var tøff, selv om den sannsynligvis ville vært en veldig grei fødsel for mange (syns jeg var litt pysete rett og slett;) ), og jeg hadde en tøff periode rett etter fødselen som jeg enda er på vei ut av! Kunne heller ikke tenke meg å gå gravid mens lillegutt enda er baby... Nei, spørs om ikke lillegutt blir enebarn et par-tre år til før vi prøver igjen;) Men jeg gleder meg til det også, men det må gå et par år iallfall...

Skrevet

nei men herregud så kjekt å se at jeg ikke er alene:)

dattera mi er en mnd i dag og jeg er kjempeklar for nestemann...

Kjenner et stikk av sjalusi når jeg ser gravide nå..galskap? kansje!! hehe.

problemet er bare at jeg mangler mann:( Så nå er jeg på skikkelig mannfolk jakt altså:) Ikke bokstavelig talt da, klarer ikke gå fra snuppa helt enda..å hvem vil ha ei som har en baby på 4uker??? problematisk!!

Men gud som jeg gleder meg til å gå gravid igjen.. få oppleve det blåe krysset igjen ultraluden,vite kjønn og første spark osv.. kan ikke vente jo, så om noen har noen single menn å tipse om i stavanger omrd så hyl ut;)

 

klem fra

 

PS:får ikke byttet nick!

Skrevet

jeg er også babysjuk.. Har ei på 5 måneder..

 

Skal begynne å prøve om 1,5 uke vi, for da er jeg ferdig med p pille brettet mitt..

 

Joho, gleder meg...

Gjest Nydelige Christina+1pp
Skrevet

ååå me too:-) Heldigvis har jeg både mann og sex (hehe) så er så spent om jeg er gravid nå i 1 pp.

Men forventer ingenting så tidlig....men lovt å håpe mye !!:-)

Jenta mi er 11 mnd snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...