Gå til innhold

Hvilke pålegg gir dere til barna som er sunne? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leverpostei, makrell i tomat, smøreost

Skrevet

Du vet det er mye salt i de påleggene??

Hehehe, måtte bare ; p

Skrevet

Vi trenger salt i maten, folk er veldig feilinformert om det temaet. Men vi skal ikke salte så mye ekstra.

Skrevet

Hun spiser makrell i tomat, kyllingpostei, philadelphia og tubeoster (smøreoster).

Ikke nødvendigvis fordi vi er så sunne, men det er det hun liker;)

Skrevet

Mitt innlegg var ment som spøk!

Her gir vi alt mulig på brødskivene, til og med syltetøy og brunost! Snuppa er ikke glad i syltetøy da, men liker brunost. For tiden går det mest i salami, servelat, hamburgerrygg og skinkeost... men hun blir noe lei, så må bytte på med ost, leverpostei, kaviar, skinke. Hun spiser det meste av pålegg.

Men hvorfro er det ansjos i leverpostei...noen som vet?

Skrevet

Leverpostei, gulost, makrell i tomat og diverse smøreoster er poppis her. Brunost liker han ikke.....den kommer bare i retur, gitt....han griner på nesa når jeg har prøvd. Sikkert fått med seg at det er mye fett og sukker i den..hehe...smart liten kar.

Skrevet

Leverpostei, gulost, saltpølse, makrell i tomat, tunfisk på tube(den nye, veldig populær), skinke, skinkeost, hamburgerygg...som regel pyntet med agurk, tomat eller paprika f.eks.

Skrevet

Nugatti, sjokade, banos, nøttepålegg, brunost, majones og tykt lag med meierismør....

- ja...farlig å spøke på DIB, mange sarte sjeler her, men jeg tar sjansen på et ironisk innlegg

Skrevet

Her spiser han igrunn alt:

leverpostei

kokt skinke

fårepølse

kaviar

brunost

hvitost

baconost

egg&baconsalat(kanskje ikke det sunneste men)

salami

bringebærsyltetøy

kokt egg i skiver med kaviar på

Han er snart snart 14 mnd.

Jeg lar han spise det vi har med andre ord. Sjokoladepålegg o.l har vi aldri kjøpt og kommer aldri til å gjøre d heller, enkelt og greit;)hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...