Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Gutten til veninnen min fyller 3år og han klør av ullundertøy, hun mente det var ullbody fra Janus hun hadde til han fra før. Vil så gjerne kjøpe ullundertøy til han, men hvilket merke skal jeg velge da da når han klør av det?
lklk Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Hvis han klør av Janus ullundertøy bør du kanskje heller kjøpe syntetisk superundertøy. Jeg har forsøkt mange merker pga at barna mine har veldig sart hud, og Janus er klart det beste vi har forsøkt.
Sololight Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Janus har også vært det beste for min gutt, han klør ikke av det.. Men på Cubus (og kanskje også andre steder) selger de ullundertøy med bomull innerst mot kroppen. Kanskje det kan være noe?
Mrs. Bouquet Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Jeg er også en slik som klør av ull, bruker janus og tom og trine til jenta mi, hun ser ikke ut til å være plaget med dem, men jeg synes de klør når jeg tar dem inntil ansiktet. Om han klør av Janus hadde jeg ikke pint gutten med noen typer ull, da klør nok alt som inneholder ull.
camilla^ Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Cubus sitt ull undertøy har ett lag med bomull inderst, det har ikke klødd på noen av mine og min eldste har klødd av Janus sitt. Det beste med det er at jeg kan slenge det på 60 grader og det er like fint.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2007 Men når det er bommul innerst på kroppen så blir jo påenget med ull inntil kroppen borte, da kan jeg heller kjøpe noe han kan ha over bommuls undertøyet sitt. Som f.eks prinseull jakken. Eller lekedress.
Mrs. Bouquet Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Om man er allergisk mot ull forsvinner det meste av poenget uansett. Jeg klør av ull, og får enten gåsehud av det og fryser eller motsatt blir varm i toppen og svetter mye. Får nesten pustebesvær. Det er skikkelig ubehagelig. Tror jeg hadde satset p¨å noe uten ull. Mulig prinseull er ok om det ikke kommer borti huden.
Den lille prinsesse Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Hvorfro skal du kjøpe ullundertøy når du vet gutten klør av det? Hva med å kjøpe noe annet han kanskje trenger...
Himmel og hav Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Devold har en type (active kids) med et tyyyynt lag superundertøy på innsiden av ulla. Den klør ikke og er nydelig å ha på seg. http://www.devold.com/outdoor/default.asp?menu=184&collection=177
Skravlemamman Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Anbefaler også devold......., begge gutta mine bruker det, og faktisk så vil de ikke ta det av seg på kvelden:-) Kjøpes i sportsforetninger....
Har byttet nick ! Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Jeg har kjøpt på Cubus. Det står at det er 100% kløfritt ull. Jeg er hvertfall veldig fornøyd, jenta er god og varm når hun har på det.
Lillnita. Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Devold har en variant til barn som de garanterer er kløfri, det er til og med pengene tilbake garanti på den =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå