Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Er det bare meg som synes at de som skal inn til KS og som gruer seg for å få et urinkateter er noen skikkelige pyser!!!??? Jeg mener, de slipper jo å føde vaginalt, noe som gjør skikkelig vondt, og så syter de over et ørlite kateter!!!! Det skal liksom være helt smertefritt alt sammen eller? Noen som har fortalt dem at de må få nål i hånden? Så kan de jo grue seg litt til det også.....
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 -kateter var ikke vondt -nål i hånden var bare pittelitt vondt -nål i ryggen (det hadde du glemt) var litt vondt -Operasjonssåret var vondt!!! Når du gjennomgår en "vanlig" fødsel er det dritvondt, men likevel, det går over rimelig fort i forhold til et KS. Javel, et KS er smertefritt under selve forløsningen, men har mye lengre rehabiliteringstid, så jeg tror vel ikke det er noe å være så høy på pære for og samtidig rakke ned på dem som tar KS!!
Ikkelektuell Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Stått opp på feil fot, NN? Huffda. Og så du som var så morsom i går.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Dere er KS'ere skjønner jeg?? Hehe, men synes dere ikke, helt ærlig, at det er litt sytete? Jeg er helt enig i at opr såret etterpå er sikkert ingen dans på roser, men et urinkateter!!!! Nå må dere gi dere! Stikket i ryggen er ikke spes. vondt, ikke nåla i hånda, og i hvertfall ikke urinkateteret! Jeg VET hva jeg snakker om.
Amanda- Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 har riket meg selv, har ikke blitt det av andre. syns ikke det var vondt, men ubehagelig. har riket pasienter noen sier de får vondt andre ikke... er vell forskjellig fra person til person..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Dere er noen sutreunger og pyser hele gjengen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå