Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 han tror nok jeg ikke kjenner lukta, men jeg gjør jo det. Fiser liksom sånn lydløst og forsiktig mens han letter litt på ræva. Lukter skikkelig surt. Hva skal jeg gjøre, kjenner han ikke så godt enda? Kan det hjelpe å sette små eggeglass med plumbo rundt i stua? Mener å ha hørt det skal hjelpe.
Huldretuss Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Fryktelig sjarmerende fyr du har funnet deg...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 finn deg en ny type. du har barn med en du såvidt kjenner? god bedring,
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Nei, det er en ny type, han jeg har barn i nordsjøen nå. Barnefaren fiser sjelden innendørs, men han lukter en del svette da han ikke tåler deodorant. Anbefaler forresten andre med samme problem å dryppe eddik på gardinene, det suger til seg svettelukten. Ingen som har erfaring med plumbo i eggeglass? HI
NoDoubt Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Viss du sitter hjemme med besøk av en ny type så er det veldig spesielt å sitte å skravle på DB! Ikke rart han fiser! Må vel gjøre noe for å få oppmerksomheten din!
dorull Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Kom til meg, jeg skal lage linsesuppe, gryter med bønner, fersk hvitløk og kål. Da kan dere fise i kor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå