Gå til innhold

Noen som kan komme med rådog synspunkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså ang barnehagen til jenta mi.er så mye jeg reagerer på.

men vil gjerne vite om det bare er meg, eller om det er barnehagen liksom.

nr1: vikarer, ansatte osv..er det ikke normalt å håndhilse nå til dags?

jeg vet jo ikke hva noen heter nesten,greit jeg har sett de før,(hun gikk på annen avdeling før) men jeg vet jo uansett ikke hvem de er eller hva de heter?

nr2: om hun har tisset seg ut, og det henger bare en pose med våte klær på plassen hennes, burde de ikke si i fra til meg?i d minste en lappe, så jeg vet om hun har tisset seg ut eller ikke

nr3: fikk beskjed om vist han spiste frokost hjemme så behøvde han ikke matpakke med seg. de får brødskive kl 11, og frukt senere på dagen.men de dagene han ikke blir hentet før hall 5 da? litt lite med bare frukt?

er jeg bare veldig kravstor nå? eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 - jo, det bør være normalt! Men ta initiativ og hils på dem du!

2 - Nei, det bør de ikke si ifra om, det er jo tydelig når det henger en pose med klær at det skal vaskes..! De har ikke kapasitet til å passe på alt hele tiden, er ikke sikkert den som skiftet på jenta di er der når du henter osv.!

3 - Jeg ville sendt med matpakke uansett, om hun trenger det eller ikke er en annen sak :-)

Skrevet

slenger meg enig her.

Men på nr.2, vi pleide å henge lapper, fikk beskjed om å ikke si det høyt, de mente vist at om vi sa det høyt kunne det føre til mobbng barna imellom. Så hang alltid lapp, der det stod om det var urin eller annen fukt

Skrevet

Nr 1: Jo, det burde være ganske normalt å håndhilse.. mulig de har sett deg før også,og tok deg for å være "kjent", og derfor ikke tenkte over det... men ta initiativ selv :)

Nr 2: Kan du ikke spørre om de kan skrive en lapp, dersom hun har tisset seg ut? Barnehager har forskjellige rutiner og vi foreldre forventer forskjellig, så da er det bedre å bare gi beskjed..

nr 3: I barnehagen "vår" spiser de frokost frem til 09, så spiser de lunsj kl 12, spiser frukt ca kl 15... og middag hjemme rundt kl 16-17. Spørs jo hvor mye han spiser til måltidene, og hvor mye frukt han spiser.. kan du kanskje ha med en yougurth til han??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...