rampejenta - ny spire Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Alle som jeg hang sammen med på mannen ikke klar i vinter har gått over på 1 trimester for lenge siden.. mens jeg ser ut til å bli værende her...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Ikke jeg... Jeg henger også igjen:( *snufs*
*Mysillen* Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 kan holde deg med selskap jeg...Vært hær siden januar/februar 2005.... Du skal se du også snart hopper over til 1.trimster
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 jeg går nok ikke over med det første jeg heller. hang er første gang fra 2004 til 2006, nå har jeg vert her 9 mnd til, så nå får vi se hvor lang tid det tar
rampejenta - ny spire Skrevet 6. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2007 huff noen skulle gitt oss en overdose med baby støv....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 en trippeldose hadde ikke skadet:)
Veslesnuppa Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Har holdt til her i nesten to år jeg også..... Men ikke så aktiv da.Sliter med å finne eggløsning... Er endel inne på "kokebok",for jeg elsker å lage mat:) Må jo få tiden til å gå....
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Jaja, vi har prøvd i nesten to år men har ikke vært her inne siden da (takker for det) har aldri hatt så mange symptomer og graviditetstegn som etter jeg kom hit innpå.. hehe, men jaggu meg det er godt å ha en side å klaaaaage på når ting ikke går som ønsket!!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå