Gjest Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 skjønner meg ikke på menn!!! banker hodet i veggen snart! har møtt en kar og vi smser og snakker på telefonen, har rota litt i fylla, men ikke vært til sengs.. men nå er han super ivrig og snakker masse om sex etc. kan jeg da anta at han bare er ute etter ett ligg? blir tullette av disse mannebeina jeg altså!!! gidder ikke være anonyme en gang er sååå oppgitt!
Gjest Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 da ville jeg antatt at han bare var ute etter sex:/
Korse76♥ Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Ikke godt å si... Men om han er noe å samle på så tåler han vel anklagen om at han bare er ute etter en ting? Spør han rett ut og se hvordan han reagerer... Rart vi er på samme planet i grunn... Mannfolk tenker jo så forskjellig fra oss. sukk
Gjest Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 har vel skjønt lunta nå.. tok opp temat prevansjon igår og sa jeg ikke kunne gå på p-piller for da blir jeg ett hormon troll hehe.. ble stille i andre enden da.. og så sa jeg at jeg ikke var up-to noe sex talk på telefonen fordi jeg er syk.. stille igjen.. jaja, tenker jeg bare. sånn kan det gå! klarer ikke se på det som noe stort tap og det var alt som telte! menn skulle faktisk hatt bruksanvisning i panna ! hehe..
Gjest Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 hehe.. og så hadde jeg lagt inn det her og da var han på'n igjen.. men det blir litt for ensporet for meg.. hvordan kommer man seg pent ut av dette da hehe..
Korse76♥ Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Men da ble du jo "kvitt" han før det var noen skade skjedd :-) Må jo finnes noen snille karer der ute til oss også ? (selv om de fleste allerede er gift)
Korse76♥ Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 oups og jeg svarte litt sent på det andre... Er kanskje best å si at du føler det blir ensporet og at du ikke føler kjemien er helt som den burde være? Da får du sagt litt om hva du føler, og kjemien kan man jo ikke styre.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 hehehe.. ja hadde jeg bare vært så tøff i trynet.. nå har vi heldigvis ikke så mye tid til å ses.. jeg har jo praktistalt aldri barnefri og han får ikke komme hit når snupp er her.. men får vel si det på en hyggelig måte en dag.. nå ignorerer jeg bare smsene hans hehe.. plutselig ble jeg skikkelig fjortis her, makan!
Korse76♥ Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 hehe man kan jo plutselig få det "veldig travelt" Lykke til uansett hva du bestemmer deg for da :-)
Gjest Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 hehe. nemlig er syk nå så orker ikke ta noen større avgjørelse på det nå og ivertfall ikke når vi ikke kan ses på en stund men takk for svar Korse setter pris på det )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå