Gå til innhold

Hei......Endelig....04.04.=)

Kanin84=) fødeklar=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så super gla for at du endelig har blitt smelt på tjukka.....blir så bra =) Kult at du er her så kan vi skravle litt i lag=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hurra!!!

No blir det fart i sakene her. 1.baby så hus.. hjelp.. Trenge nok barnevakt ja... Men eg har ikkje tenkt å gjere so mykje anna enn å måle i huset. Resten får fagfolk fikse. koffor skal en slite seg ut???

Også veit en at det blir skikkeleg gjordt.

Mannen seie at han skal te tyskland å kjøpe barnevogn i oktober...

haha!!!!!

Skrevet

He he barnevogn i tyskland du=) Blir nok bra...kansje litt penga å spare der....ganske dyrt med vogn...vi ga 5000 for vår og den var liksom billi....Vi har brukt litt penga ja er vel ca 20000 men da er heile oppussinga med og da.Apsolutt alt fra dør til gardiner liksom...men fekk litt sjokk då eg rekna i hop i dag men men=) No er vi vertfall ferdige med å handle=) Ikkje slit deg ut på oppussing FY F.....så kjedeleg det er....nei lat fagfolka ta jobben=)

Skrevet

Hei du!!!

Men eg syns det e litt tidlig å kjøpe vogn i oktober... So han får jammen vente litt.. Han e ivrig no.. :) uff, nei eg må sove litt middag.... Trøtt som en duppppp.... skulle vert ute på ein tur, men *sukk* tetak..

Skrevet

Har sendt deg ei postmelding!!!! =)

Skrevet

det e komt svar no... Har de funne namn forresten?

Det har eg lurt på lenge men har gleimt å spørje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...