Gå til innhold

dere kommer ikke til å tro meg nå men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min som er to måneder i dag prøvde i stad gjentatte ganger å reise seg opp da han lå i fanget til min mor, han fikk det ikke til såklart siden han ikke er sterk nok i ryggen til å holde seg oppe, men han prøvde innbitt å komme seg opp i sittende stilling, måtte bare dele det for ble skikkelig stolt av han:) han er fryktelig tidlig ute og motorisk sterk sier hs *stolt*:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke uvanlig det. De trener seg opp.

Skrevet

ble helt satt ut jeg når han gjorde det, han har aldri gjort det til meg før også plutselig i armene til moren min gjør han noe sånt:D

Skrevet

Det gjør min pjokk også, men han startet litt senere da, ca 3 mnd var han da han begynte med det. Nekter å ligge i fanget nå, han SKAL sitte med rett rygg...

Skrevet

Min vil helst sitte fremoverbøyd han... :) Legger jeg ham bakover så stritter han imot og kaver seg fremover og oppover igjen... Han er 4,5mnd da, er ikke sikker på når han begynte med dette, men tror det var rundt 3,5-4mnd alder ;)

Skrevet

det er så godt når de små lærer og utvikler seg, gøy å følge med på:)

lucas hater å ligge, alltid vært sånn, han elsker å løfte seg etter hendene mine og blir rett og slett furten hvis jeg glemmer gjøre den leken med han en dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...