Gå til innhold

dere som ble gravide med progesta carecream..

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere osm begynte med kremen på dag 14?? når fikk dere el?? er på dag 21 no og de e ingen tegn til mens....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til el mener jeg selvfølgelig!!! (tar eltester)

Skrevet

hva slags krem er det? fungerer det altså... må du begynne lenge før eggløsning? hvor skal den påføres da? ble litt nysgjerrig her:-)

Skrevet

den tilføyer hormonet progesteron til kroppen og gjør at hormon balansen blir bedre.. har lest om mange som har blitt gravide 1 mnd som de begynte md kremen.. hvis du har stabil syklus skal du begynne på dag 14 og smøre til mensen kommer.. den skal påføres på tynne hudpartier som: bryst innsida av armer og lår osv..

Skrevet

hvor kjøper du denne og kan man bruke den selv om man har reglemessig syklus??

Skrevet

du kjøper den i helsekost butikker.. den koster ca 500 kr.. ja du kan bruke den både med regelmessig og uregelmessig menstrasjon.. den har forresten skifta nevn til womans care..

Skrevet

Hola,

Jeg begynte på dag 13 i syklusen .. aner ikke når EL var ..(har aldri testet) .. og kjente ingen tegn til den denne gangen (pleier nemlig å kjenne EL godt!!)

2 dager før IKM fikk jeg endel mensen aktige murringer.. stikking ol.

Tok en test -den var svakt positiv ;o) Dagen etter IKM var den knall med en gang! Wiii ..

Nå håper jeg bare at denne kremen ikke inneholder noe som kan være farlig for fosteret ....?!

Klem fra DollyD med spire :=)

Skrevet

har dere undersøkt dere før dere begynte med denne kremen,eller er det bare å begynne med den?

jeg var netopp til undersøkelse og fikk vite at alt var bra og alt på blodprøvene var bra.

kansje jeg burde prøve denne om jeg ikke får en spire nå..

Skrevet

Jeg har også lyst på å prøve denne kremen. :-) Er i 4 pp nå, har ikm på søndag men blir det ingen spire denne mnd heller så skal jeg kjøpe den.

Dere andre som bruker den, har dere ømme pupper fra el til ikm? Jeg har det og har hørt at det kan være tegn på at kroppen produserer for lite prostegeron.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...