Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Jeg spör her også og håper at noen kan svare meg. Etter at gutten min var ferdig med sitt måltid oppdaget jeg at nesten halve brystet mitt under er veldig hardt som en klump. Han lå også ganske lenge til så man skulle jo tro at det var tömt? Hva kan det väre?Tett melkegang kanskje? Hva burde jeg gjöre,er det noen med noen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Hm, kanskje det hjelper å ta en varm dusj og prøve å massere det forsiktig? dersom det er en melkeknute som er problemet, er det jo bra å løse den opp og få tømmet brystet ordentlig..Jeg har hatt det samme! (obs! knuten/knutene kan fort "forflytte" seg, så kjenn etter hvor den sitter og masser lett nedover mot brystvorten) Lykke til!
Frk. Vable Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Du kan jo prøve å amme fra en annen stilling? Står mye på ammehjelpen.no, det var der jeg leste det, hadde samme problemet som deg, men det gikk til slutt over i feber.. fæle greier... vondt som f*en!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå