Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Ser at du også har IKM den 20/9...håper virkelig det klaffer for deg også. Dere som har prøvd en stund fortjener det virkelig!! Vi kan jo opptatere hverandre fremover... Jeg leter etter symp hele tiden..hehe..hadde EL i helgen:-)
Lillegull og spiren Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Hei:) beklager at jeg ikke svarte i går,men skal det bli noe barn,kan jeg ikke sitte her hele dagen..he.he ja alle fortjer å bli gravide,er bare så dumt at vi må vente så lenge:( ja hold meg oppdatert med hvordan det går med deg,er gøy å kunne ta følge med hverandre. Så spennende om du har en liten spire imagen din nå da???he.he har du merket noen symtomer? klem
Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 ja, lurte på hvorfor du ikke svarte jeg..hehe...var litt redd jeg maste eller noe:-) uff, er jo blitt avhengig av denne siden jeg. Nei, jeg har ingen symtomer tror jeg..untenom mye mer utflod enn vanlig...hva kan det være? Men hadde jo EL på søndag så det er jo lenge til IKM...har 32 dagers syklus:-/ Du da? Har dere prøvd i 14 mnd i strekk eller har dere tatt pauser liksom? Jeg må innrømme at jeg unner kansje dere som har prøvd lenge, spire fortere enn oss andre!! selv om alle fortjener det jo. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå