Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Jeg sendte inn abonemang i kveld... Er dere fornøyd med bladet? Skiver de mye om barn fra 0 til 1 år? takk for svar:-)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Jeg har abbonert på det nå i snart 4 år og ser bestandig fram til å få det i posten:-) Litt om hver alder der, men mye om barnehagebarn.
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Startet å abbonere på bladet da gullet ble født for 4 mnd siden. Får i tilegg bam bladet, etter hvert som gullet vokser. Så der er mye stoff fra 0 - 1 år. Veldig fornøyd!
Ungspika_m_gutta Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Flott blad! Anbefales Stoff nok, også får litt innblikk i hva man møter på når barnet blir litt større. Får også bam, det synes jeg er kjempemessig!
babyandme Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Abonnerer på foreldre&barn bladet ja, og synes det er mye bra å lese i dem! de er alltid fullpakka med gode råd og tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå