miss_data Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Hei...... er dette normalt, eller skal jeg ringe jordmor eller noe? Så at jeg hadde fått brun utflod idag, og har ikke hatt dette tidligere.. Er ellers litt øm i magen på sidene..
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 brunt?? hmm.. her jeg aldri hørt om.. jeg ville ringt til føden jeg. bare for sikerhet skyld..
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Kan være tegn på modning. Det er slik at dersom man får en blødning skal man ta kontakt med føden, det ville jeg gjort. Det er ikke sikkert det er grunn til bekymring, men da vil man hvertfall få dette bekretet eller avkreftet. Lykke til!!
miss_data Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 ringe ikveld mener dere, eller hadde dee ventet til imorgen... Babyen er full av liv ihvertfall.... kjennes ut som om hun skal grave ei grotte inni der.
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Jeg ville ringt i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå