Gå til innhold

Si meg en ting? Er det virkelig mulig at

Anbefalte innlegg

Skrevet

moderator har sletta alle svarene i det der salg-innlegget til Yppert?!? Han skulle jo skaffe meg noe greier, jo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ble jeg ikke sææærlig nysgjerrig! Skaffe hva da?

Skrevet

Sorry piri... Det er tydeligvis ikke lov til å selge dildoer inne på kranglesiden:-)

Skrevet

Så da er det fram med kniven da?

Men hvorfor har de ikke slettet hele innlegget da? Tråden er jo helt ødelagt og ligger jo bare å tar plass. Dustete......

Men kanskje vi kan si at du gir meg den i "gave"? Det må da være lov?

Skrevet

At Yppert er blitt barmhjertig samaritan for seksuelt frustrerte kvinner, syns jeg er ren veldedighet, og tråden bør gjenopprettes snarest.

P.S. Jeg trenger ikkeno. ;-)

Skrevet

jeg skal spikke 2 stk Yppert spesial tredildo helt gratis til dere begge:-)

Ps. Prinzessin... den er til kavaleren din, da han har sendt meg PM og fortalt sin frustrasjon til meg:-)

Skrevet

Hihi... Kan du ikke kjøpe et sånt støpesett fra Kondomeriet istedet? Så får vi kjenne om du er så smertefullt utrustet som du påstår, samtidig som vi slipper å være utro mot gubbelortene våre. ;-D

Skrevet

hehe.. skal se om de selger store nok støpeblandinger vennen:-)

Skrevet

Gjør det. ;-) Jeg forventer pakke i neste uke, eller til jul, om jeg er riktig slem jente!

Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at gubben din får store komplekser når han ser støpeformen:-) Ps.. det blir en rekomandert sending til jul vennen:-)

Skrevet

Kan jeg også bestille?

Vil gjerne ha en Kjemperapar med revers! ;-)

Skrevet

Dere må sende meg PM. det er forbudt å selge ting og tang her inne:-) hmmm den med revers har jeg faktisk ikke inn pr. dags dato:-)

Skrevet

Da får du sette den i produksjon ASAP! Den er veldig hendig,altså ;-)

Skrevet

Ho, ho, ho, Santa... :-) Jeg ville aldri giftet meg med en mann som ikke hadde samme luksusproblem som deg, for å si det sånn. Men jeg gleder meg til pakke likevel, jeg. ;-D *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...