Gå til innhold

3d ul i uke 25!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått time til 3d ul når jeg er i uke 25! noen som har vært det på samme tidspunkt og som var "fornøyd" med resultatet? Vil så gjerne vite kjønnet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal også det... legen sa at det var best mellom25 og 29 så det blir sikkert topp

Skrevet

Jeg skal også det når jeg er 25+6, og fikk samme beskjed som mrss83, så det blir vel bra :-)

Skrevet

www.kvinnedoktor.no anbefaler mellom uke 26-34 for da får man visst best bilder med tanke på ansiktstrekk (står på hjemmesiden). Jeg var der i går (26+5).

Jeg er veldig fornøyd med kvinnedoktor, super opplevelse :)

Jeg fikk ett bra 2D bilde som tydelig viser kjønn, ligger i bilde mappa mi her. Og her er ett av videoklippene: http://www.youtube.com/watch?v=UEGS_wjEy8A

Jeg fikk masse 3D bilder og noen videoklipp på DVD, og 9 bilder utskrevet :)

Skrevet

Jeg har også lyst å ta 3d ultralyd. Må vi ha henvisning fra lege eller kan vi bare bestille der vi vet de tar en slik ultralyd?

Skrevet

Du trenger ikke henvisning fra lege, bare til å bestille selv!

Skrevet

Jeg var idag, er 25+3..virkelig å anbefale......nydelige bilder!!;)

Skrevet

Jeg skal på 3D ul i neste uke!!! Da er jeg 28 uker gravid. Han som skal ta ul mente at den beste perioden for fosteret var mellom 25-30 uker.For da hadde den bedre plass i livmora.Så har fosteret fått kanskje hår og ikke minst fått opp øynene:))

Vi gleder oss enn masse!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...