Gå til innhold

Dere som har jenter - stort forbuk av hårspenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det forsvinner ganske mange bare i løpet av ei uke. I dag har jeg vært og handlet nye..... 36 stykker i alle regnbuens farger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, det er vel forbRuk vi har, tenker jeg.....

Skrevet

Oh yes!!! Tenk deg tre jenter da, Karomamma. Jeg handler og handler og synes vi er tomme støtt ;-) Virkelig forbruksvare!

Skrevet

He he, og dine prinsesser har jo faktisk litt hår som spennene kan sitte fast i....

Skrevet

Spenner er definitivt forbruksvare! Hårstrikk likeså...

:o)

Skrevet

hadde stort forbruk ja.både hårspenner og strikk.

men nå er det lange håret klipt av.men gjett hva vi fant da vi rydda rommet.jo...hårspenner i dusintall =) så et stort glass er fylt opp til senere bruk.

Skrevet

Spenner, strikker, børster, kammer, klemmer......you name it!

Heldigvis har jeg en bror som selger slikt, så vi har så det holder............unntatt akkurat den strikken med den fargen jeg skulle ha i dag da;-))

Skrevet

Nå har jeg såvidt begynnt å putte spenner i håret til den stakkars lille snuppa mi (er det jente så er det jegnte:P )

Men det forsvinner visst...så kan tenke meg at når det er barnehage og slikt er de bare vekke.

Som smokker, og ikke minst sokker....

Har jo mest gutter, og ca to kurver uparra sokker...eller enslige sokker heter det vel....Og nå blir det da snart hårspenner og;)

Skrevet

Hårspenner og ikke minst gummistrikker, har en tendens til å komme å gå. Her er vi jo fem jenter som bruker det. Pluteselig har vi ingen og plutselig en hel haug:-)

Skrevet

Jupp.... hårspenner er som sokker.... forsvinner på mystisk vis ;=)

Skrevet

lille snuppelur putter dem i munnen - og de forsvinner jo - hjelpe meg, tenk om hun spiser dem til kvelds???

Nei uff, hun har ikke spist noen altså, men de forsvinner uansett.... kanskje dritgreipappan har et hemmelig lager med kjoler og strikker og spenner???

Skrevet

Kommer de ikke ut i bleia??? He he, der har jeg sett litt av hvert... Ikke hårspenner riktignok :)

Skrevet

Hårspenner og sokker forsvinner på mystisk vis. Her ble 27 uparede sokker kastet for ei stund siden, måtte reise og kjøpe nye.Har rett og slett gitt opp!

Hårspenner er også forbruksvare, slik er det å ha jenter

Skrevet

Her går det i hårstrikk, som forsvinn like fort som dei blir kjøpt... undrar på kvar dei havnar egentlig?

Skrevet

Jepp, hårspenner er heldigvis noe av den billigste overreaskelsen som finnes :o)

Det triste er at det er de fineste som forsvinner, så når LilleSnupp sitter der og skal velge så er det bare 1 av 30 som kommer gjennom nåløyet og kan brukes.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...