Gå til innhold

Noen som er jordmødre?

Jeg har nå 2 sjefer i huset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig alltid hatt lyst til å bli det. Men å sette seg på skolebenken etter mange år i jobb og med 2 barn snart . Så vet jeg liksom ikke. Problemet er jo økonomisk egentlig. Ta opp lån igjen når jeg snart er ferdig med det studielånet jeg har. Hvor mange år er det? Er det sykepleien først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke jordmor, men har hatt lyst til å bli det. Er sykepleien først ja, 3 år, så må man jobbe i ett eller to år, og så to år på jordmorstudiet.

Skrevet

Er sykepleien vanskelig? Har gått på helse og miljø på vidergående. Og var veldig interessert i de fagene som gikk på helse.

Skrevet

Jeg er ikke sykepleier, men hører venner som har gått på det sier at anatomien og medisinlæren, spes regningen er litt komplisert men ellers er det stort sett bare spennende om man har interessen. Alle slike høgskoleutdanninger har noe fundamentalt og grunnleggende i begynnelsen som kan være litt kjedelig da...

Skrevet

Sykepleien er veldig spennende og årene går kjempefort. Selv gikk jeg deltid og fikk faktisk 2 barn under studiene. Det var hektisk i perioder og det sosiale livet måtte unnvike, men har fått så mye igjen for dette. Men det som var vanskelig for mange var medikamentregningen. Det er nulltoleranse, og noen strøk 4 ganger og måtte avslutte studiet. Men dette fikser du helt greit hvis du er innstilt på det.

Lykke til!

Skrevet

Ja, og angrer ikke en dag på det. Verdens beste jobb=) Anbefales

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...