Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 hvor lenge er det lengste den har blitt utsatt. Har fortsatt ikke fått mensen og venter i spenning.
tinemolle Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Hvis man teller fra mens til mens, så er det vannlig at min kommer hver 23 dag, men en gang så kom den etter 37 dager. Jeg ble nesten glad av tanken at jeg ble endelig gravid, men vær skuffet etterpå. Lykke til
tinemolle Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Hvis man teller fra mens til mens, så er det vannlig at min kommer hver 23 dag, men en gang så kom den etter 37 dager. Jeg ble nesten glad av tanken at jeg ble endelig gravid, men vær skuffet etterpå. Lykke til
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 Takk for d. Prøvd lenge?
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 jeg stressa endel og var skuffet hver gang mensen kom.. så en gang (eller flere) lot den vente på seg ei ukes tid... ingen test var positiv så var bare ønsketenkning... nå prøver jeg å slappe av i forhold til å bli på vei igjen, men vet ikke helt om jeg klarer det har et vennepar som hadde prøvd i veldig mange år... Søstera hennes fikk så en baby som nå er 11/2 år, og nå har ho en baby på to mnd sjøl.. doktoren sa at det hendte at det "løsna" ved å holde en baby eller å være rundt babyer.. det funka for dem, pluss andre ting også sikkert, men jenta ble unnfanget helt "normalt" uten hjelp av noen eller noe...De var også helt friske på utredning osv... så håper at det løsner for dere også... sjekk også liste over kjerringråd.. flere som har blitt gravide etter å ha brukt feks slimløsende hostesaft her....
Lille trille satt på hylle Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 jeg har og stresset en del slik at mensen har blitt utsatt noen ganger. det har vært alt fra en uke til ca 1- 1 1/2 mnd.
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 5. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2007 Huff, var vel ikke helt det jeg hadde lyst å høre nå... Er bare så fryktelig tungt å vente. Men skal absolutt ikke klage. Vet at det er så mange som har ventet mye lenger, og med sønnen vår klaffet d på først forsøk. Lykke til, håper vi alle får positivt svar om ikke så altfor lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå