Dollywood Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 hvordan er den troll dressen som man kan ta ut foret inni forresten?
Gjest Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Troll er den beste! Men til de aller minste er Polarn O. Pyret eller Ticket to Heaven best synes jeg..! Liker ikke Reima så godt pga elendlig slitestyrke og dårlig passform..
bente69;) Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Kjøpte en HH parkdress på Obs i fjor høst, den har vi brukt mye, men nå er det slutt, snuppa har vokst ut av den.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Det første året hadde han Troll dressen. Og vi var veldig fornøyd med den. Nå har vi Ticket to heaven. Og den er også helt super. Tror Ticket to heaven tåler mere enn Troll dressen. Den går det ikke så fort hull på hvis de f.eks går i bhg. Og det er ofte kaldt selv om det ikke er snø. Så de slites mye.
lklk Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Jeg sverger til Reima. Den holder også utrolig godt i regnvær.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Synes Troll er noe herk, spesiellt med foret i. Sverger til Mikk-Line sine parkdresser, kjøper ikke noe annet her i huset.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Holder forresten veldigt godt i bløtt vær. Og den yngstejenta har nå, har eldstejena og hun selv brukt i barnehage og de ser ikke brukt ut engang. Med andre ord veldigt slitsterk
Plutselig_gravid Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 De to dressene jeg ikke har noen ting å si på (dvs alltid tørr og varm, selv etter å ha svømt i både dammer, slaps og snø i timesvis) er Reima og Reflex. Sverger derfor til reflex siden den er over halvparten så billig som reima. Bortsett fra disse har jeg prøvd hm og den var helt grei for en 1 åring - tviler på at den hadde holdt til min meget-aktive-snart-4-åring som elsker å legge seg på svøm i dammer og slaps.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå